sobota, 11 maja 2013

Na łąkach, w lesie i na polu


Ptaki są wszędzie, jak i wszelkie inne zwierzęta. Wystarczy poszukać, aby je znaleźć... 

Niedawno przejeżdżając pobliskimi łąkami dostrzegłam ad. bociana polującego ze stoickim spokojem wśród wysokich traw. Kroczył z wdziękiem na swych wysokich, czerwonych nogach i zdawał się nas nie zauważać. Jechał równolegle do niego i robiłam zdjęcia, a on kontynuował swój popołudniowy spacerek. Po kilkunastu minutach sesji fotograficznej cicho odjechaliśmy, a on niezmiennie szedł na wschód...

                                             Bociek

Większość ptaków już wróciło z południa. Oto lista takich ptaków, zaobserwowanych przeze mnie:
1.Szpaki

2.Śpiewaki

3.Dymówki
4.Jerzyki
5.Bociany białe 
6.Kapturki
7.Kopciuszki
8.Piecuszki
9.Pierwiosnki
10.Świstunki (leśne)
11.Cierniówki
12.Piegże.


Smutna rzecz, nie widziałam jak dotąd czajek... Ale w końcu nie wybrałam się jeszcze w miejsce, gdzie prowadziły lęgi w zeszłym roku, więc co tu się dziwić?

Pozdrawiam was,
Inga





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz